29.05.2018 Зустріч в рамках проекту «В країні Сонця». | |
В обласній бібліотеці для юнацтва відбулася зустріч в рамках проекту «В країні Сонця». Мета зустрічі: пропаганда толерантного ставлення відкритості та підтримки сімей, в яких є діти з особливими потребами, розвіювання негативних стереотипів та демонстрація можливостей бути повноцінними членами суспільства. Соціалізація дітей із особливими потребами через спілкування з юними дітьми – журналістами та моделями. Наближення дітей до розуміння, що мрії здійснюються, що «ВСЕ МОЖЛИВО!!!». За статистикою, на 800 – 1000 немовлят одна дитина народжується з синдромом Дауна. Щороку в Україні на світ з’являється від 300 до 400 таких малюків. Їх називають «діти сонця». Ці хлопчики і дівчатка надто чутливі, вразливі та відкриті навколишньому світу. Це дуже добрі «золоті» діти. Вони ніколи не бувають агресивними. Організатори проекту: батьки юних дітей – журналістів (Міжнародна академія літератури і журналістики – МАЛіЖ) і моделей з телепроекту «Подружки» (центр етичного і естетичного виховання «Марися Моделс Менеджмент»). Співорганізатори: ГО «Рема – Рада Ерудованих Молодих Аристократів», ГО Міжнародна Академія Літератури і Журналістики (МАЛіЖ). Партнери: - Івано-Франківська обласна бібліотека для юнацтва; - Івано-Франківський навчально – реабілітаційний центр. Проект відбувся під патронатом управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради. На заході відбулася презентація книги – казки «В країні Сонця», фото проекту 21 – ї роботи з дітьми синдромом Дауна. Присутні переглянули короткометражний фільм знятий за мотивами казки, бекстейдж відеозйомок книги – казки та фотосесії. На завершення заходу для «діток сонця», під керівництвом Ольги Стасюк відбувся майстер – клас, на якому дітки прикрасили пелюстками – побажаннями квітку сонця – соняшник. Ми маємо весь час підтримувати «діток сонця», щоб їхня цікавість та інтерес до цього світу були розвинені, щоб вони могли яскраво проявити свої таланти. | |
|
Пошук |
---|
Наше опитування |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|
Форма входу |
---|